Mint minden weboldal, a fonalcenter.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része, amikor az oldalunkon jár. A  “Rendben” gomb lenyomásával hozzájárulását adja, hogy elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az Adatvédelmi Szabályzatban talál.

Rendben
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Általános Szállítási Feltételek

Vásárlási feltételek  /ÁSZF                  

 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

A Fonalcenter Webáruházban, a webáruházak többségében is alkalmazott gyakorlat és feltételek mellett az alábbiak szerint lehet vásárolni.   

 

A megvásárlandó termék kiválasztása


A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva  folyamatosan, illetve a vásárlás tervezett befejezése után megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket – a „Megrendelés” gombra kattintás előtt igény szerint, szabadon módosíthat, javíthat is. A kosár mindenkor automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelés folyamata

A megrendelés folyamata a következő lépésekből áll:

1. Regisztráció (opcionális, nem kötelező),

2. Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám),

3. Számlázási, szállítási cím megadása,

4. Szállítási mód kiválasztása,

5. Fizetési mód kiválasztása,

6. Rendelés összesítésének leellenőrzése/a módosítás és írásbeli megjegyzés hozzáfűzésének lehetőségével/,

7. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a rendelés leadása,

8. A webáruház opcionálisan, a  kiválasztott fizetési módtól függően átirányítja a vásárlót az online fizetési oldalra,  aki majd a tranzakciót követően visszakerül a webáruházi oldalra.

 

Részletesebben nézve:

 

1. lépés: Regisztráció(nem kötelező) , ill.

2. lépés : Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám)

 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, árát, majd leellenőrizte az ÁFA-s végösszeget, és ezután úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor csak a "Pénztár" gombra kell kattintania.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy (a) már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, (b) új vásárlóként akar regisztrálni, vagy (c)esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

A Fonalcenter Webáruházban tehát regisztráció nélkül is lehet vásárolni! Regisztráció nélküli vásárlás esetén kérjük, adja majd meg számlázási és szállítási címét.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor  kérjük adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak egyszerűen be kell jelentkeznie.

3. lépés: Számlázási, szállítási cím megadása

 

Ennél a lépésnél az új vásárlónak a számlázási és szállítási adatait kell megadnia, amit a rendszer elment, tehát a következő vásárlás alkalmával már csak ki kell választania, le tudja ellenőrizni, de van lehetőség új, további cím felvitelére is, amennyiben ez szükséges.

 

4. lépés: Szállítási mód kiválasztása

 

A megrendelés következő fázisa az Önnek leginkább megfelelő szállítási mód kiválasztása és bejelölése.

 

Az alábbiakban ezt megelőzően ismertetjük a webáruházunkban jelenleg alkalmazott szállítási módokat és azok díjtételeit:

 

Szállítási mód és a szállítási díjak a Fonalcenter Webáruházban

A Fonalcenter Webáruházban jelenleg az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

  • GLS futárszolgálati házhoz szállítás,
  • GLS csomagpontokon történő átvétel,
  • GLS csomagautomatában való átvétel
  • Csomagpiac futárszolgálati házhoz szállítás,
  • Packeta(Csomagküldő) futárszolgálat átvételi helyeire való szállítás(csomagponti szállítás),

GLS futárszolgálati házhoz szállítás                                              

A futárszolgálattal történő szállítás 1-2 munkanapon belül megtörténik. Amikor a vásárló csomagját összekészítettük és átadtuk  a futárszolgálatnak, a futárszolgálat e-mailt/sms-t küld a vásárlónak a csomag várható érkezésének napjáról, illetve utánvétel  esetén a fizetendő összegről, benne szerepel a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetősége is. A kiszállítás napján a futárszolgálat  értesítést küld a vásárlónak, 3 órás időablakot ad meg a várható kézbesítéséről, s megadja a futár elérhetőségét. A szállítás időpontjáról a vásárlónak lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon a futárszolgálattal.

A  jelenlegi szállítási díjak - kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén –   a következők:

 rendelési súly  (kg)                 rendelési súly  (kg)                 Nettó szállítási díj (Ft)        Bruttó száll. díjFt)

0- 2.0 2.225,- 2.826,-
2.01 3.0 2.485,- 3.156,-
3.01 5.0 2.570,- 3.264,-
5.01 10.0 2.660,- 3.378,-

 

GLS csomagpontokon történő átvétel

A webáruházi rendelési oldalon választható és jelölhető ki a vevő számára   megfelelő csomagpont, ahol a rendelési csomagját át tudja venni.

Ennél – a csomagpontra jelzett opcióknak megfelelően – előrefizetés(bankkártyás fizetés), vagy utánvét is választható. Az utánvét az adott csomagpont előzetes jelzése szerint készpénzzel és/vagy bankkártyával rendezhető.

A GLS csomagponti szállítás jelenlegi tarifái  a következők, kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén:

 rendelési súly  (kg)         rendelési súly  (kg)       Nettó szállítási díj (Ft)                  Bruttó száll. díjFt)

0- 2.0 2.225,- 2.826,-
2.01 3.0 2.485,- 3.156,-
3.01 5.0 2.570,- 3.264,-
5.01 10.0 2.660,- 3.378,-

A GLS házhozszállítás és a GLS csomagpontra szállítás utánvéttel

Az utánvétes csomagszállítás is beállítható: a ’GLS  utánvét’ rádiógombra kattintással.

GLS csomagautomatában történő csomag átvétel

A webáruházi rendelési oldalon választható és jelölhető ki a vevő számára   megfelelő csomagautomata, ahol a rendelési csomagját át tudja venni.

A GLS csomagautomatába való szállítás jelenlegi tarifái  a következők kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén:

 rendelési súly  (kg)           rendelési súly  (kg)        nettó szállítási díj (Ft)            Bruttó száll. díjFt)

0- 2.0 2.225- 2.826,-
2.01 3.0 2.585,- 3.156,-
3.01 5.0 2.570,- 3.264,-
5.01 10.0 2.660,- 3.378,-

 

Csomagpiac futárszolgálati házhoz szállítás

A Kft. Budapesten és Pest megyében esetében saját autókkal, Magyarország más térségeibe a DPD futárszolgálat igénybevételével szállítja a csomagokat házhoz, amelynek a tarifái az alábbiak:

rendelési súly  (kg)           rendelési súly  (kg)                     nettó szállítási díj (Ft)            Bruttó száll. díjFt)

0.01- 1.50 1.330,- 1.689,-
1.51- 3.00 1.330,- 1.689,-
3.01- 5.00 1.330,- 1.689,-
5.01- 10.00 1.330,- 1.689,-
10.0  15.00 1.653,- 2.099,-

 

A Csomagpiac Kft. térfogatsúly számítást alkalmaz a csomagok súlyának meghatározására. A szállítási díj  a tényleges súly vagy a küldemény térfogatsúlya alapján kerül meghatározásra, azzal, hogy minden esetben a nagyobb érték kerül alklamazásra.

A Csomagpiac házhozszállítás utánvéttel

A bruttó  szállítási díjon felül az alábbi fizetési módoknál még bizonyos többlet költségekkel kell számolni:

  • utánvételes fizetésnél:  egységesen, a szállítási díj mértékétől függetlenül további  236 Ft+ ÁFA, azaz bruttó 300 Ft,

 Az utánvétes csomagszállítás  beállítható: a ’Csomagpiac utánvét’ rádiógombra kattintással.

A fentiekben megadott szállítási módok és tarifák  kizárólag a Magyarországon belüli szállításokra vonatkoznak.

Packeta(Csomagküldő) futárszolgálat átvételi helyeire való szállítás(csomagponti szállítás)

Amikor a webáruházi rendeléskor a Packeta átvevőhelyre történő kézbesítést szeretne, válassza ki listáról a legközelebbi átvevőhelyet. Kereshet például irányítószám alapján.

Amint a webáruházunk (mint feladó) átadja a Packeta-nak a csomagot, e-mailt küldenek Önnek, amelyben megtalálja a nyomkövetési számot. Ily módon online nyomon követheti csomagja útját: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search  

Miután csomagja megérkezik a kiválasztott átvevőhelyre, a Packeta jelszót küld Önnek SMS-ben és e-mailben. Ezután a csomagot 7 napon belül veheti át.

Csupán az SMS-ben és e-mailben is megkapott jelszót kell megadnia az átvevőhelyen az átvételhez.

Az utánvétet kifizetheti készpénzben, érintésmentesen kártyával(ez esetben az átvevőhely az utánvét összegének 1,4%-át számítja még fel Önnek.)

Amennyiben a 7 napos átvételi határidővel problémája akad, akkor sem kell idegeskednie: a csomag megőrzésének ideje meghosszabbítható, ehhez csak küldjön egy  válasz SMS-t, és ingyenesen meghosszabbítják csomagjának tárolási idejét 21 napra.

Csomagját nem muszáj személyesen átvennie, bárkit elküldhet érte maga helyett,  nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására, elég, ha rendelkezik a jelszóval.

A nagy előnye, hogy akkor mehet el Ön, vagy megbízottja a csomagért, amikor éppen ráér.

A Packeta futárszolgálattal a Packeta átvevőhelyre való csomagszállítás érvényes tarifái a következők:

min. súly(kg) max. súly(kg) nettó költség(Ft) bruttó költség(Ft)
0 5,0  1.186,- 1.506,-
5,01 10,0 1.810,- 2.299,-
10,01 15,0 2.480,- 3.150,-

A Packeta csomagponti szállítás  utánvéttel

A bruttó  szállítási díjon felül az alábbi fizetési módoknál még bizonyos többlet költségekkel kell számolni:

  • utánvételes fizetésnél:  egységesen, a szállítási díj mértékétől függetlenül további  300 Ft+ ÁFA, azaz bruttó 381 Ft,

 Az utánvétes csomagszállítás  beállítható: a ’Packeta utánvét’ rádiógombra kattintással.

A fentiekben megadott szállítási módok és tarifák  kizárólag a Magyarországon belüli szállításokra vonatkoznak.

Külföldre való szállítás

Az esetlegesen felmerülő külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, hogy külön e-mailben (fonalcenter2@gmail.hu  címre) szíveskedjenek megkeresni bennünket. 
Falls Sie eine Lieferung ins Ausland wünschen, kontaktieren Sie uns bitte per E-Mail (fonalcenter2@gmail.hu).

In case of any request for delivery abroad, please contact us by e-mail (fonalcenter2@gmail.hu).

Taxele specificate de CCG se aplică numai transportului intern din Ungaria.

Vă rugăm să rețineți în avans că nu putem rambursa suma redusă cu taxa bancară până la o plată eronată în avans de 8 500  HUF, deoarece aceasta este aceeași cu suma transferului bancar. Costul rambursării unei sume mai mari va fi suportat de cumpărător.

The GCC specified fees apply only to domestic transport in Hungary. 

Please note in advance that we are unable to refund the amount reduced by the bank fee until an erroneous advance transfer of HUF 8,500, as this is the same as the bank transfer amount. The cost of refunding a higher amount shall be borne by the buyer.

Die GCC angegebenen Gebühren gelten nur für den inländischen Verkehr in Ungarn.

Bitte beachten Sie im Voraus, dass wir den um die Bankgebühr reduzierten Betrag erst nach einer fehlerhaften Vorauszahlung von 8.500 HUF zurückerstatten können, da dies dem Überweisungsbetrag entspricht. Die Kosten für die Rückerstattung eines höheren Betrags trägt der Käufer.

A vásárolt termék(ek) szállítási idejét  tehát  a vásárló webáruházunkban a fentiekben részletezett  a pénztári folyamatban ismerheti meg,    valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

5. lépés:  A fizetési mód, illetve feltételek  kiválasztása

Ez előtt még ismertetni szeretnénk a Fonalcenter Webáruházban jelenleg alkalmazott fizetési feltételeket:

Fizetési feltételek a Fonalcenter Webáruházban

A Fonalcenter Webáruházban jelenleg az alábbi fizetési módokat alkalmazzuk:

  •  bankkártyás fizetés,
  • utánvéttel történő fizetés. (Utóbbi esetén a teljes vételárat, az utánvételi díjjal és a  szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének, a futárszolgálat képviselőjének.)
  • banki átutalás.

Bankkártyás fizetésre webáruházunk jelenleg a CIB Bankkal kiépített, többszörösen védett online vonalán van lehetőség.

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi)


 

Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.

Utánvéttel történő fizetés jelölhető meg rendeléskor a futárszolgálattal történő szállítási mód kijelölése után fizetési módként.(De választható, lehetséges opció a bankkártyás fizetés éppúgy, mint a banki átutalás.)

A webáruházban a vevő az általa  kiválasztott termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: CIB Bank Zrt.

Kedvezményezett neve: B-77-es Kereskedelmi Bt.

Adószám:28524670-2-42

Cégjegyzékszám:01-06-319471

Kedvezményezett számlaszáma:10700457-44718806-51100005

Banki átutalás esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció összegének a webáruház számlájára történt beérkezését követően kezdjük meg.

 

A webáruház jelenlegi fizetési módjait áttekintve és mérlegelve a vásárlónak el kell döntenie, hogy melyiket választja, s az ennek megfelelő rádiógombra kell ráklikkelnie.

 

6. lépés: Rendelés összesítésének leellenőrzése/a módosítás és írásbeli megjegyzés hozzáfűzésének lehetőségével/

 

Ekkor itt lehetősége van a webáruházi vásárlási feltételek ismételt megtekintésére egy link segítségével.

A Pénztár folyamat utolsó lépéseként ekkor mód van a törzsvásárlói pontokat megrendelés összegében korrigálni, azaz  részben, vagy összességében felhasználni.

 

7. lépés: A „Megrendelés” gomb megnyomásával a rendelés leadása

 

A megrendelés gomb megnyomásával a vásárló elküldi megrendelését.

 

8. lépés: A webáruház opcionálisan, tehát a kiválasztott fizetési módtól függően( CIB bankkártyás fizetés választása esetén) átirányítja Önt az online fizetési oldalra

 

Amennyiben Ön vásárlását bankkártyás fizetéssel szeretné lebonyolítani, akkor erre a rádiógombra klikkelve a webáruház átirányítja Önt a CIB Bank  szuperbiztos, védett és titkosított weboldalára.

A banki tranzakciót követően  Önt  visszairányítják a webáruházi oldalunkra.

Előzetesen javasolt a bankkártya, vagy annak adatainak előzetes előkészítése.

Ha technikai, vagy egyéb okok miatt a tranzakció elsőre meghiúsulna:

  1. módja van újabb kísérletet tennie,
  2. visszatérhet egy kattintással a pénztárba, ahol lehetősége nyílik a rendeléséhez egy másik fizetési módot választania.

Adatbeviteli, azaz észrevett rendelési  hibák javításának, a megrendelés módosításának lehetősége

A rendelés összeállítása közben észlelt adatbeviteli hibák javítására, a rendelési tételek módosítására még a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.


A termékek neve, leírása, paramétereinek megadás mellett mindenhol a  termékről fotót jelenítünk meg. A termékről megadott fotók a termékről készített valóságos képek. Annak ellenére, hogy arra törekszünk, hogy a tényleges színárnyalatokat visszaadó, minél valósághűbb termékfotók készüljenek, a webáruházunkban szereplő és a vásárló böngészőjében látható termékkinézet  színárnyalatban csekély mértékben eltérhet, ami részben a felhasználó által használt display beállításával, minőségével, színbeállításaival magyarázható. Ilyen színárnyalatnyi különbözőségek miatt azonban nem vállalunk felelősséget.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A rendelés visszaigazolása

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén kérjük, hogy hívja az ügyfélszolgálatot (+36-30-962-5755)

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem foglalják magukba a szállítási költséget, külön csomagolási költséget azonban nem számítunk fel.

 A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A szállítástól  való elállás

Amennyiben webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru(k) nem áll(nak) a rendelkezésére, akkor erről a webáruházunk a   megrendelőt  a lehető legrövidebb időn belül elérhetőségén tájékoztatni fogja.

A webáruházunk kiskorúakkal nem köt szerződést. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül .  A megkötött szerződést nem iktatják.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 (tizennégy) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Webáruházunk ebben az esetben köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

 A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

 Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld webáruházunk  szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (fonalcenter2@gmail.com).

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén megadott elérhetőségeink révén folyamatosan szívesen  állunk  az érdeklődők, a vásárolni szándékozók szíves  rendelkezésére. 

Abban az esetben, ha

  • a fenti leírásban szereplő információk áttanulmányozása után is hiányérzete támad,
  • vagy valamelyik rész nem elég világos, kellően részletező,
  • vagy, ha a vásárlási folyamat bármelyik lépésénél elakadna, vagy elbizonytalanodna,

kérjük, ne hezitáljon: hívjon bennünket telefonon(ügyfélszolgálat: +36-30-962-5755) vagy írjon egy rövid e-mailt (fonalcenter2@gmail.com) s készséggel átsegítjük  a hirtelen támadt nehézségeken vagy  problémákon.

A panaszkezelés rendje

Webáruházunknak az a törekvése, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, a megrendelő teljes megelégedettségére teljesítse. Amennyiben a vevőnek mégis valamilyen panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Webáruházunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruházunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vevőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruházunk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vevőnek. 

 Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság egy honlapot hozott létre  azzal a céllal, hogy  az ide beregisztrált fogyasztók ezen keresztül lehetőséget kaphassanak arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezhessék, egy kérelem kitöltésével, a  bírósági eljárást elkerülve. /Így tehát a fogyasztók anélkül tudják érvényesíteni jogaikat, hogy a távolság, vagy más tényező ebben meggátolná őket. /

Amennyiben Ön panaszt kíván tenni  - anélkül, hogy bírósághoz fordulna - egy, az interneten vásárolt termékkel  kapcsolatosan, akkor javasoljuk, hogy vegye igénybe az online vitarendezés eszközét.

A portálon a vevő és a webáruház, amellyel szemben panasszal kíván élni, közösen választhatják ki a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform a következő helyen található:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A felhasználói útmutatója a következő linken tölthető le:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/userguide/?page=landing

Panasszal fordulhat a vevő a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu