Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek                   

 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

A Fonalcenter Webáruházban, a webáruházak többségében is alkalmazott gyakorlat és feltételek mellett az alábbiak szerint lehet vásárolni.   

 

A megvásárlandó termék kiválasztása


A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva  folyamatosan, illetve a vásárlás tervezett befejezése után megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket – a „Megrendelés” gombra kattintás előtt igény szerint, szabadon módosíthat, javíthat is. A kosár mindenkor automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelés folyamata

A megrendelés folyamata a következő lépésekből áll:

1. Regisztráció (opcionális, nem kötelező),

2. Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám),

3. Számlázási, szállítási cím megadása,

4. Szállítási mód kiválasztása,

5. Fizetési mód kiválasztása,

6. Rendelés összesítésének leellenőrzése/a módosítás és írásbeli megjegyzés hozzáfűzésének lehetőségével/,

7. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a rendelés leadása,

8. A webáruház opcionálisan, a  kiválasztott fizetési módtól függően átirányítja a vásárlót az online fizetési oldalra,  aki majd a tranzakciót követően visszakerül a webáruházi oldalra.

 

Részletesebben nézve:

 

1. lépés: Regisztráció(nem kötelező) , ill.

2. lépés : Rendeléshez tartozó személyes adatok megadása (név, e-mail-cím, telefonszám)

 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, árát, majd leellenőrizte az ÁFA-s végösszeget, és ezután úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor csak a "Pénztár" gombra kell kattintania.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy (a) már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, (b) új vásárlóként akar regisztrálni, vagy (c)esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

A Fonalcenter Webáruházban tehát regisztráció nélkül is lehet vásárolni! Regisztráció nélküli vásárlás esetén kérjük, adja majd meg számlázási és szállítási címét.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor  kérjük adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak egyszerűen be kell jelentkeznie.

3. lépés: Számlázási, szállítási cím megadása

 

Ennél a lépésnél az új vásárlónak a számlázási és szállítási adatait kell megadnia, amit a rendszer elment, tehát a következő vásárlás alkalmával már csak ki kell választania, le tudja ellenőrizni, de van lehetőség új, további cím felvitelére is, amennyiben ez szükséges.

 

4. lépés: Szállítási mód kiválasztása

 

A megrendelés következő fázisa az Önnek leginkább megfelelő szállítási mód kiválasztása és bejelölése.

 

Az alábbiakban ezt megelőzően ismertetjük a webáruházunkban jelenleg alkalmazott szállítási módokat és azok díjtételeit:

 

Szállítási mód és a szállítási díjak a Fonalcenter Webáruházban

 

A Fonalcenter Webáruházban jelenleg az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

 

  • futárszolgálati házhoz szállítás,
  • GLS csomag-pontokon történő átvétel,
  • személyes átvétel a Fonalcenter Webáruház üzemeltetőjének „Ajándékbolt-rövidáru”  boltjában.

VIGYÁZAT! GLS csomagautomata nem választható ki, mert a logisztikai kapcsolatunk, a Fürgefutár ezt nem tudja teljesíteni.

Futárszolgálati házhoz szállítás                                              

Webáruházunk a GLS futárszolgálat szolgáltatásait veszi igénybe, a Fürgefutár által, hogy az Önök által megrendelt termékekhez  minél hamarabb hozzájuthassanak.

A futárszolgálattal történő szállítás 1-2 munkanapon belül megtörténik. Amikor a vásárló csomagját összekészítettük és átadtuk  a futárszolgálatnak, a futárszolgálat e-mailt küld a vásárlónak a csomag várható érkezésének napjáról, illetve utánvétel  esetén a fizetendő összegről, benne szerepel a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetősége is. A kiszállítás napján a futárszolgálat  értesítést küld a vásárlónak, 3 órás időablakot ad meg a várható kézbesítéséről, megadja a futár elérhetőségét. A szállítás időpontjáról a vásárlónak lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon a futárszolgálattal.

A Fürgefutár keretében igénybevető GLS futárnál csak KÉSZPÉNZ-zel egyenlíthető ki a csomag ellenértéke.

A  jelenlegi szállítási díjak - kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén –  jelenleg a következők:

Bruttó megrendelési  összeg(Ft)

 nettó szállítási díj(Ft)

0-5.000 

900,-

5.001-15.000

709,-

15.001-től

0,-

Minden szállítási díjhoz  jelenleg 27%-os ÁFA - összeget kell hozzászámítani!


A webáruházunkban történt vásárlásnál tehát már 15.000,- Ft feletti  bruttó összeg esetén a szállítás díjmentes.

A bruttó  szállítási díjon felül az alábbi fizetési módoknál még bizonyos többlet költségekkel kell számolni:

  • utánvételes fizetésnél:  egységesen, a szállítási díj mértékétől függetlenül további  252
    Ft+ ÁFA,
  • banki átutalás esetén  pedig 252 Ft+ÁFA a fizetési illeték.

Az esetlegesen külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, hogy külön e-mailben (fonalcenter2@gmail.hu  címre) szíveskedjenek megkeresni bennünket. 

The GCC specified fees apply only to domestic transport in Hungary. 
Die GCC angegebenen Gebühren gelten nur für den inländischen Verkehr in Ungarn.

 

A vásárolt termék(ek) szállítási idejét  tehát  a vásárló webáruházunkban a fentiekben részletezett  a pénztári folyamatban ismerheti meg,    valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

 

Személyes átvétel a Fonalcenter Webáruházat üzemeltető „Ajándékbolt-rövidáru” boltjában

 

Személyes átvétel esetén a  megrendelt termékek ellenértékét  jelenleg készpénzfizetéssel lehet rendezni:

 A vásárló megrendelt termékeit  a rendelést követő napra már összekészítjük, külön telefoni értesítést nem  küldünk erről, tehát a rendelés  másnap személyesen átvehető. 

A Fonalcenter Webáruház által a vásárlók által biztosított személyes átvételi hely a webáruház üzemeltetőjének kis üzlete,  amelynek címe:

 Ajándék-rövidáru bolt

1131 Budapest, XIII. Futár u. 4. fszt. 2.  (térkép: https://goo.gl/maps/wunKZZh3FP22 )

Az üzletben az alábbi időszakokban van lehetőség  a megrendelt termékeket átvételére:  

 hétfőtől-csütörtökig : 8 -17,30h,

pénteken : 8 -16,30h, illetve

szombaton : 9 - 11,30h között.

 A személyes átvételnél nemcsak az előzetesen megrendelt termékek átvételére van lehetőség, de mód van a helyszínen további,   a webáruházon kívül offline vásárlásra. (A jelenlegi,  14 napos visszaküldési lehetőség természetesen a személyesen  átvett árukra éppúgy vonatkozik, mint  a futárszolgálattal kiszállított termékekre.)

Ki szeretnénk azonban emelni, hogy a webáruházban megadott eladási árak eltérhetnek az üzletben árusított termékekre megállapított bruttó fogyasztói áraktól, az üzletben azonban csak az üzleti termékekre megállapított fogyasztói áron lehet vásárolni, vagy terméket megrendelni.

 

5. lépés:  A fizetési mód, illetve feltételek  kiválasztása

 

Ez előtt még ismertetni szeretnénk a Fonalcenter Webáruházban jelenleg alkalmazott fizetési feltételeket:

 

Fizetési feltételek a Fonalcenter Webáruházban

 

A Fonalcenter Webáruházban jelenleg az alábbi fizetési módokat alkalmazzuk:

  •  bankkártyás fizetés,
  • személyes készpénzes fizetés és
  • utánvéttel történő fizetés. (Utóbbi esetén a teljes vételárat, az utánvételi díjjal és a  szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének, a futárszolgálat képviselőjének.)
  • banki átutalás.

 

Bankkártyás fizetésre webáruházunk jelenleg a CIB Bankkal kiépített, többszörösen védett online vonalán van lehetőség.

A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi)


 

Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.

Személyes készpénzes fizetésre abban az esetben kerülhet sor, amikor a vevő a rendelésben a személyes átvételt választja webáruház átvételi pontján.

Utánvéttel történő fizetés jelölhető meg rendeléskor a futárszolgálattal történő szállítási mód kijelölése után fizetési módként.(De választható, lehetséges opció a bankkártyás fizetés éppúgy, mint a banki átutalás.)

A webáruházban a vevő az általa  kiválasztott termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: CIB Bank Zrt.

Kedvezményezett neve: B-77-es Kereskedelmi Bt.

Adószám:28524670-2-41

Cégjegyzékszám:01-06-319471

Kedvezményezett számlaszáma:10700457-44718806-51100005

Banki átutalás esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció összegének a webáruház számlájára történt beérkezését követően kezdjük meg.

 

A webáruház jelenlegi fizetési módjait áttekintve és mérlegelve a vásárlónak el kell döntenie, hogy melyiket választja, s az ennek megfelelő rádiógombra kell ráklikkelnie.

 

6. lépés: Rendelés összesítésének leellenőrzése/a módosítás és írásbeli megjegyzés hozzáfűzésének lehetőségével/

 

Ekkor itt lehetősége van a webáruházi vásárlási feltételek ismételt megtekintésére egy link segítségével.

A Pénztár folyamat utolsó lépéseként ekkor mód van a törzsvásárlói pontokat megrendelés összegében korrigálni, azaz  részben, vagy összességében felhasználni.

 

7. lépés: A „Megrendelés” gomb megnyomásával a rendelés leadása

 

A megrendelés gomb megnyomásával a vásárló elküldi megrendelését.

 

8. lépés: A webáruház opcionálisan, tehát a kiválasztott fizetési módtól függően( CIB bankkártyás fizetés választása esetén) átirányítja Önt az online fizetési oldalra

 

Amennyiban Ön vásárlását bankkártyás fizetéssel szeretné lebonyolítani, akkor erre a rádiógombra klikkelve a webáruház átirányítja Önt a CIB Bank  szuperbiztos, védett és titkosított weboldalára.

 

A banki tranzakciót követően  Önt  visszairányítják a webáruházi oldalunkra.

Előzetesen javasolt a bankkártya, vagy annak adatainak előzetes előkészítése.

 

Ha technikai, vagy egyéb okok miatt a tranzakció elsőre meghiúsulna:

  1. módja van újabb kísérletet tennie,
  2. visszatérhet egy kattintással a pénztárba, ahol lehetősége nyílik a rendeléséhez egy másik fizetési módot választania.

Adatbeviteli, azaz észrevett rendelési  hibák javításának, a megrendelés módosításának lehetősége

A rendelés összeállítása közben észlelt adatbeviteli hibák javítására, a rendelési tételek módosítására még a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.
 

A termékek neve, leírása, paramétereinek megadás mellett mindenhol a  termékről fotót jelenítünk meg. A termékről megadott fotók a termékről készített valóságos képek. Annak ellenére, hogy arra törekszünk, hogy a tényleges színárnyalatokat visszaadó, minél valósághűbb termékfotók készüljenek, a webáruházunkban szereplő és a vásárló böngészőjében látható termékkinézet  színárnyalatban csekély mértékben eltérhet, ami részben a felhasználó által használt display beállításával, minőségével, színbeállításaival magyarázható. Ilyen színárnyalatnyi különbözőségek miatt azonban nem vállalunk felelősséget.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A rendelés visszaigazolása

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén kérjük, hogy hívja az ügyfélszolgálatot (+36-30-962-5755)

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem foglalják magukba a szállítási költséget, külön csomagolási költséget azonban nem számítunk fel.

 A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A szállítástól  való elállás

Amennyiben webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru(k) nem áll(nak) a rendelkezésére, akkor erről a webáruházunk a   megrendelőt  a lehető legrövidebb időn belül elérhetőségén tájékoztatni fogja.

A webáruházunk kiskorúakkal nem köt szerződést. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül .  A megkötött szerződést nem iktatják.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 (tizennégy) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Webáruházunk ebben az esetben köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

 A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

 Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld webáruházunk  szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (fonalcenter2@gmail.com).

 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén megadott elérhetőségeink révén folyamatosan szívesen  állunk  az érdeklődők, a vásárolni szándékozók szíves  rendelkezésére. 

Abban az esetben, ha

  • a fenti leírásban szereplő információk áttanulmányozása után is hiányérzete támad,
  • vagy valamelyik rész nem elég világos, kellően részletező,
  • vagy, ha a vásárlási folyamat bármelyik lépésénél elakadna, vagy elbizonytalanodna,

kérjük, ne hezitáljon: hívjon bennünket telefonon(ügyfélszolgálat: +36-30-962-5755) vagy írjon egy rövid e-mailt (fonalcenter2@gmail.com) s készséggel átsegítjük  a hirtelen támadt nehézségeken vagy  problémákon.

 

 

A panaszkezelés rendje

Webáruházunknak az a törekvése, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, a megrendelő teljes megelégedettségére teljesítse. Amennyiben a vevőnek mégis valamilyen panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

10.2.      Webáruházunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruházunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vevőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruházunk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vevőnek. 

10.3.      Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.4.      Panasszal fordulhat a vevő a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

 

Important Notice!

The GCC specified fees apply only to domestic transport in Hungary.

Wichtiger Hinweis!
Die GCC angegebenen Gebühren gelten nur für den inländischen Verkehr in Ungarn.

SPECIÁLIS KERESŐ
Szín
Anyag
Gyártó
Közvetlen kapcsolat

Kedves Érdeklődő, gyakorlott és gyakorlatlan kézimunkázó!

Ha a webáruházunkat böngészve bárhol elakad, kérdése merül fel, valamit nem talál, pedig nagyon keres, vagy valamilyen részletkérdésre nem találja a megfelelő választ, AKKOR : bármikor 

nyugodtan keressen meg:

  • írjon, s hamar választ remélhet( fonalcenter2@gmail.com )
  • vagy hívjon fel telefonon ( +36-30-962-5755)

                                                                                                                Csernus Mária

FACEBOOK